ketika kekosongan

ketika kesepian

ketika kesendirian

ketika kehilangan

menghasilkan;

hidup penuh baru.hati tetap terdahulu.niat yang satu.memahami itu.

dalam jaga dalam lena.
sebelum lelap selepas lelap.
tika brjalan tika lepak.
bila berdiri bila duduk.
setiap saat demi saat..

kenapa?
kenapa mesti ade kenapa?
~amek ayat kau pule~
erhem.
otak sentiase bekerja.
pikiran sering pikir memikir ape perlu aku pikir selain die?
pemikiran aku yng sntiase memikir hal itu,
hal yang bule merosakkn pemikiran aku,
kerane aku selalu pikir hal itu aku ketepikan pikiran ntok mase depan aku,
kenape mesty aku pikir dn kenape pemikiran aku ke situ?
setiap saat aku brpikir,
jikalau aku brhenti memikir kau,
aku kehilangan kau.

duhai pemikir sekalian,
bule korang pikir kenape mesty aku berpikiran sebegini rupe???
aku tak sanggup troskan memikirkan hal itu,
kerane kau sudah brpikir seperti aku,
kau menanti cinta die seperti aku menanti cinta kau.

jar,
ape perlu aku berhenti memikir kau?

aku perlu kehidupan yang baru!
tapi aku tahu,
kehidupan itu akan aku capai
selepas aku alami kesakitan seperti ditusuk pedang seribu kali
iaitu mati.
tapi aku perlukan nye sekarang!
sbb hati aku cintai seseorang,
sbb hati aku ingin melupakn seseorang,
sbb hati aku ingin mengejar seseorang,
sbb hati aku ingin selalu disisi seseorang,
sbb hati aku dah tak berupe hati pada orang laen!

bodoh aku.
bangsat aku.
bangkrek aku.
babi aku.
bangang aku.
gampang aku.
sial aku.
pukimak aku.
FUCK diri aku!

maki lah aku,
segale makian kau patot lemparkn kt aku.

inilah balasan aku,
balasan stelah aku brsungguh ingin dibuang sekolah dulu,
dan masok sekolah sini.
sekolah yang pertemukan aku dengan err...dengan..ape itu?err ....CINTA!

aku akan tanggung derite ni smpai bile bile,
inilah balasan yng setimpal.
dengan hati ini tetap mencintai,
dengan niat ini ingin die kembali,
so,biarlah ape nak jadi.

aku sngat paham diri kau sekarang.
aku tahu sebab aku pernah alami,sedang alami,akan sentiase alami!!



--
Sent on a phone using T9space.com

No comments: