ketika kekosongan

ketika kesepian

ketika kesendirian

ketika kehilangan

menghasilkan;

satu hari

isnin 041010

exam biology paper 3
tamat.
tenang fikiran tenang jiwa
pusing satu skola penuh hal
skola ini mnjadi satu hal sensitif bg aku
tmpat dimana aku bertemu cinte
yang tidak akan pernah ku lupa
segenap rasa tidak akan dpat ubah hati ku

bila dri jauh aku melihat mu
aku trkenang kau
aku nampak kau
kau yang dahulu
kau men'cintai' ku dulu
biar aku turun
biar aku pergi ke situ
walau skilas pandang
aku gembire melihat wajahmu
aku tahu kau bukan milik aku lagi
aku tahu hati kau disisi orng lain
aku tahu kau bahgia skarang
bahgia dsamping orng yng lebih dari aku
tahniah

setiap kali aku lihat kau brmesra dngan kawan aku
aku rasa smacam
aku rasa iri hati
tapi aku sedar status aku
melihat kau dri jauh
penuh suci muke kau
penuh bahgia muke kau
penuh sayang muke kau

iloveyounurulnadiazulkifli
till death

No comments: