ketika kekosongan

ketika kesepian

ketika kesendirian

ketika kehilangan

menghasilkan;

perlukah?

Allah?
dimana Kau saat ni?
dimana kalian saat ni?
dimana SEMUA?

perlukah aku brsame mereka?
perlukah aku meminta prtolongan?
perlukah aku mendengar kate kate mereka?
perlukah SEMUE itu??
tak....,

kite dapat ape yng kite buat.
tiade siape yng bg prtolongan.
ini prinsip aku!
agama?
yerp,
aku pernah trpikir mcm uh sekali.
nadia!
aku brnafas sebab KAU!
aku hidop didunie ni,
adalah ntok mlutut dikaki kau,
seorang perempuan.

segala gerak atur aku,
segala niat hati aku,
segala angin bahgie aku,
segala bisikan puas aku,
segala gala nya adalah dibwah kaki kau,
seorang perempuan.

aku buat ape saje.
demi rase.
demi pelukan.
demi cinta.
demi kata kata.
demi KAU!

aku cinta kau hidup mati aku.

--
Sent on a phone using T9space.com

No comments: