ketika kekosongan

ketika kesepian

ketika kesendirian

ketika kehilangan

menghasilkan;

bongak budus kambeng gila

huarrgggh!
awal tahun.
cinta sayang ambil berat,
kawan lepaking fb-ing,
percaya janji epi,
akhir tahun,
maki benci takk peduli,
sialan terperap no fb-ing,
takk layan janji sampah epi agak agak,
lalala~
akhirnya kontra.

takk sangka brlaku kontra,
awal perancangan,
fuhh.berbuih mulot brkata kata.
akhirnya,berbuih mulot kne fuckk!
haha.budus je dunia.
kalau hanya brserah ketentuan,
jangan la tabur janji bnyk bnyk,
persetann!
dokk lengang harap jodoh tu dtng sndri,
haha tu pasal melambak andartu,
hee~aku mengate ke?
blog la.takk kesah.

dahulu aku anti doh orang mcm ni,
tapi betul kate ex aku,
ex yng agak panass tlinge die
sbb satu bulann dngar pujuk rayu paksaan aku.
haha.padan muka.
sape surohh kau buat aku jatuh cinta katt kau dulu.haha
ehh.brbalik citer tadi.
betul la ckp ex aku,
orang yng aku anti slame ni,
adalah orang yng bukak hati aku smule.
*haha.brkaratt ke*
thenggss la sayang.
takk sangka gila !

pikiran manusia,
hati manusia,
payah dikawal,
walaupun diri kite sendiri,
sebab?*aku pon takk tahu la*
hehe.maen letakk je statementt.

okay la.esokk last day skola.
then SPM.then DEWASA.
skarang aku dah mula trase rindu nkk masokk skolah rendah balek.
waaarrggghh!
takk mungkin kann.
melainkan aku jadi cikgu skolah rendah.
oppps.lagi lah takk mungkin.

err.sudah sudah.
mati sel mata korang bace.
*ehh ehh,ada ke yng bace*
ahh.takk kesah.
takk peduli.
kini kita dah kontra.
*tapi aku tetap sepett*
chooii~

No comments: