ketika kekosongan

ketika kesepian

ketika kesendirian

ketika kehilangan

menghasilkan;

kehidupan

ohhhhh~dah berdekad aku tak update kau.

tanggal 04 disember ni.
di saat aku masih lagi digelar calon SPM.
bukan lagi seorang pelajar.
huaaaaa~tak sangka aku miss saat di dalam kelas!!
agak syahduu laaa.
yelah.time waktu sekolah,
benci sekolah!
time waktu holiday,
rindu sekolah.
ohhhh kenangan laa woii!

heyy blog!
kenape kau takk post yng best best skett?
argggghh!ape lah yng aku nk tulis nii -.-?

hah!
rumit nye kehidupan kann?
menghirup udara segar,asyik melihat bintang.
menepikan segala likuan hidup yng pernah,tengah dan akan aku lalui.

dengan bantuan orang yang aku cintai,
mengasyikkan panorama malam di penuhi bintang .
errr.ni lah hobi aku tiap malam.
di taman tersayang.

okayy laa blog.
aku kene tinggalkan kau.
maybe lamee jugak akan ku post yang baru.
sebab kehidupan akan brtambah rumit,
selepas tamat SPM rabu ni.

siap sedia lah jar :D

--
Sent on a phone using T9space.com

--
Sent on a phone using T9space.com

No comments: