ketika kekosongan

ketika kesepian

ketika kesendirian

ketika kehilangan

menghasilkan;

Procedure;

1) aku bangon .
2) aku mandi.
3) aku bersiap.
4) aku kerja.
5) aku balik.
6) aku bersiap lagi.
7) aku keluar.
8) aku tidur.
9) steps 1-8 were repeated until satisfied.

ohhhhhh
tak de manusia yang mengenal erti puas.
dalam al-Quran pon ada di sebut.
tapi tak tahu pulak aku ayat ape surah ape.
aku nak buat bende ni sampai...bile.
lepas result?
errrr ntah ape result SPM aku.
masok ipta?
hrm ada yang tak mengizinkan. 
jadi ini ke KEHIDUPAN?

dan sekarang aku hanya menunggu satu titik perubahan.
yang dapat melencongkan bulatan ni.

hey hey!
macam mane rase titk noktah pernafasan kite kan.
setahu aku,
sakit nya bagai di tusuk 1000 bilah pedang bertubi tubi.
dan kesakitan mati itu akan terasa sampai ke hari akhirat.
WOW!
memang itu lah kesakitan yang amat.
dan plus seksaan kubur,twice with hell .
oshh!
itu ke yang akan aku rasa?
memang sakit.
tapi itu lah pintu ke kehidupan yang abadi.
di sini hanya qualification ntok kite masok group yang mana.
ohhhhhhhhhhh ilovehell .
 

1 comment:

Wiie hong kiie said...

hahah..
sbar je laa jar..
nt mesti ada hikmah d balik smua tu..
cintailah dirimu sendiri..
krna itu akan lebih berharga bagi kehidupan mu di masa depan nanti..
"BERSAKIT-SAKIT DAHULU,,BERSENANG-SENANG KEMUDIAN"
allah maha adil n allah gak akan memberi cobaan kepada umatnya diluar batas kemempuan mereka..
selagi jar yakin bisa hadapi smua tu..
pasti suatu hari nanti jar akan berjaya..
amin..
:)