ketika kekosongan

ketika kesepian

ketika kesendirian

ketika kehilangan

menghasilkan;

alam baru

noktah 11 tahun aku mendapat ilmu secara formal.
tadi :|
tidakk gembira tidakk sedih.
hanyaa tak tahu kenapa mesti.

tapi sekarang tiada lagi cikgu disiplin,
haaa~rokok-king pon tak de sape nakk halang.
segala kenangan sekolah di subang ni akan aku bakar.
tak de kenangan indah langsung.
macam sial!

well well well,
weyh.delete jee pic akuu.
tadi si nabil candid pakai kamera kau.
so buang je gambar uhh.
kann?tak de gunaa pun kan?

misi bermulaa kini.
tinggal hanya aku yng mampu brtindak sndri.
tiada bantuan,tiada lain.

haaaa~tak sangka ada jugak yng brjaye mainkan aku lagi.
biasaa lah,
kat mukaa aku ada cop 'pakai buang' kot.

begitu lahh tamat 17 tahun 08 hari aku hidup kat duniaaa.
tamat baby,
tamat tadika,
tamat sekolah rendah,
tamat sekolah menengah.

alam baru menanti :D

No comments: