ketika kekosongan

ketika kesepian

ketika kesendirian

ketika kehilangan

menghasilkan;

Three days at Subway

ahaa~
pertama sekali,
maaf yan,maaf salade,
aku tak tahu yang Subway perlukn seorang jee.
korangg dah beli baju sume,
weyh mintakk maaf bro :(

bekerjaa,
ohhh lega nye.
sebelum ni aku takk pernah tahu pon Subway ni wujud,
almaklum,fast food restaurant memang setahun sekali je di kunjungi aku.

dengan umur aku yang paling mudaa,
aku dikira lucky,
sbb had umur di situ adalah 18 tahun.
tapi ntah,aku dapat plakk.
pas uh di train direct dari bos nye!
tabikk laa kat bos amoi ni,
ringan giler tulangg die,
die boleh buat sume kerjaa kat situ,
die buat,aku tengokk,
die tak kahwin lagi,
eee.amoi cantekk!
HAHAHA :D
kelegaan

cleaning senang,
preparation senang,
closing senang,
customer serving damnshit,
9/10 customer speaking,
melayu ke,cinapek ke,
sume speaking,
lagi laa mat saleh,negro,punjab,
shit shit shit,
roti pun ada nama english,
ohhh,kalau vegetable die,
kene pakai name scientific!
fucking.
kenapaa mesti?
huhuhu -.-
lepas seekor staff ni gitahu aku yng dummy ni,
bru aku tahu,
Subway top samaa ngan BigApple,SecretRecipe,Starbuck,
tapi betul kee?

sumpah best dpt capai impian aku,
impian ntok lari dari kenangan 16 tahun aku!
yeahhh!
mulaaa hidup bujang yang sendiri survive!

opps,aku stay ngan famili lagi.
hehehe :D

No comments: