ketika kekosongan

ketika kesepian

ketika kesendirian

ketika kehilangan

menghasilkan;

hidup seorang cashier

memang setiap hari aku masyukkk!
mane tak nye,setiap hari aku cilokk duet.
"yee bang, dua ringgit."
then die bagi ,tross blah.
aku tak scan bar code.
hahaha duet masokk poket.

sehari paling tinggi lima puloh ringgit ,
hasil kreativiti tersendiri haaa~

"tak pe ma,hari ni tak yah kasi duet makan,simpan buat modal niage ea!"

padahal,rehat belanjaa member teruss.
hasil kreativiti aku jugakk.
kalau macam ni setiap hari,mana tak buncit perot aku.
haram makan?
takk kesahh.
dah sebati ngan diri aku.

tapi aku tahu.
sepandai pandai tupai melompat,
akhirnya jatuh ke tanah jugakk.
satu hari nanti aku mesti kantoi punyee la.
tapi ape nak takott.
itu laa nama nyaa rezeki seorang cashier lahanat
seperti aku .

No comments: