ketika kekosongan

ketika kesepian

ketika kesendirian

ketika kehilangan

menghasilkan;

ini lah aku

ohhhh asrama.
tak sangka aku dah jadi camnie.

seyhhh seingat aku,
dulu aku terlampau nerd tym form 1.
tapi selepas due bende berlaku,
berubah laaa aku bertandukk due.

satu,
aku kene pau ngan mat motor sialan.
tym tu aku form 1.
asrama anta kiteorang gi stadium melawati
ada karnival ilmu islam kat saneee.
aku ngan abang aku pegi fly kat giant shah alam,
then balekk,
ntahh ada mat motor lepak,
"dek,mana giant baru ea?"
ermm aku mana laa tahu,
"bang,saya ni budak kl,tak tahu selokk shah alam"
"ala dekk,abang dah sesat ni,ermmm ada lima ringgit tak?nak isi minyak moto laa"
ohh tym ni aku okay,nerdy bodo..
aku hulur laa lima ringgit,
"ermm aku tengokk ada banyakk kat dalam poket uh,kasi laaa"
"mana ada laaa,sket jeee nak makan"
"bagi je laaa"
"mana bole bangg!"
"kau jangan sampai aku turun moto,mati kau"
"memang tak de laaa"
al-maklum,aku dulu budak kecik hingusan....
abang aku tak sempat nak amek kayu,
aku daa hulur duet uh.
"bodoh laa kau eboy!"
hrmmm.
aku bodo sangat tym uh.
nanges nanges aku lepas tu.
duet belanjaa asrama satu bulan rm10 jee bapak aku kasi.
tapi aritu bapak aku kasi lebih,gadai.

lepas hal tu,
aku jadi pendiam,
pikir hal tu ulang ulang kali,
tak semena mena,jadi pulakk hal kedua,

kedua,
aku nak pegi pulau pangkor,
amek kursus kenaikan pangkat,
bapak aku kasi laa handphone akak ntokk aku,
dahh abes kursus,
kat asrama,esokk nya handphone uh hilang,
sebab kan hal ni,
aku pegi belasah member aku,
sebab kan hal ni,
aku start mencurik,

dan hasil nyee aku kene tibai,
ohh sedapp nye mencuri!

kat asrama kat sekolah,
aku jadi kaki sapu,
nampak jee,PUPP dah dalam poket aku,,,
sampai sekaranggg,
kat mane mane jeee
tangan aku jadi panjangg.
tapi kalau member rapat,
aku tak kan dajal dorang
:D

masyukk buat keje ni,
akhiryaaa,
aku kenal sorang budak yang sekaki ngan aku,
tapi die lagi hebat !
dia ajak aku join grup die,
ermmm.
ini lah KARIER aku yang sebenar.

maaf kan aku Tuhan!

No comments: