ketika kekosongan

ketika kesepian

ketika kesendirian

ketika kehilangan

menghasilkan;

aku hanya;

aku amat iri hati,
aku amat bengang,
aku amat benci,
aku amat terasa,
aku amat sedih,
seketika selepas,

selepas 'kawan-kawan' selalu hanging,
mereka bergembira,
mereka bersuka,
dan aku ingin kan itu.
sesungguhnye aku sedar aku tak semampu itu.
cume perasaan dengki akan kebahgiaan dorang membuak buak.
kenapa dengan aku?

positif think la jar.
aku cube mencapai seperti mereka,
mndapat kebahgiaan,
mndapat kegembiraan,
mndapat kesenangan,
mndapat kemudahan,
insya-Allah.
ape yng brlaku,
aku cube ntok mnjd seperti itu.

tidak lagi suke meminta,
tidak lagi suke menyebokk,
tidak lagi suke mencari,
teman yng beri kebahgiaan
adalah yang wujud disaat susah,
wujud disaat senang,
teman yng boleh dikongsi kisah hidup dan saling menasihati,
saling menegur,

terime kaseh kalian.
terutama kau,izatti.

1 comment:

jajalasangat said...

aku.. akan bantu dan ada dngn kau susah dan senang . tak kira lah benda tu kecik ke besa ke .. tu tak de masalah, yg pnting kau dpt selesaikan masalah tu. ouhh . dan trima kasih sebab kau adekan nma aku. I appreciate . ;)